Θα χαρούμε πολύ να επικοινωνήσουμε μαζί σας!
Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω E-mail μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να μας στείλετε το μήνυμά σας μέσω της φόρμας και εμείς θα σας απαντήσουμε άμεσα!
[]
1Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Συνήθεις Ερωτήσεις
Παρακαλούμε διαβάστε τις πιο συνήθεις ερωτήσεις που έχουν οι πελάτες μας.
Συνεργαζόμαστε σε όλο τον κόσμο με αξιόπιστες εμπορικές εταιρείες, καταστήματα DIY, καταστήματα επίπλων, διανομείς διαδικτύου κλπ. Βρείτε τους αντίστοιχους εμπορικούς εταίρους στη χώρα σας κάνοντας κλικ στο “Retailers”.
Παίρνω τα ίδια προϊόντα από κάθε κατάστημα;
Όχι, επειδή η γκάμα των προϊόντων μας είναι προσανατολισμένη στις απαιτήσεις και επιθυμίες των πελατών της συγκεκριμένης αγοράς. Αν σας αρέσει σε συγκεκριμένο προϊόν που δεν πωλείται τοπικά, επικοινωνήστε με την ομάδα της πλησιέστερης θυγατρικής σας για να μάθετε από πού μπορείτε να αγοράσετε το αντίστοιχο άρθρο.
Στο φωτιστικό μου το τζάμι έχει σπάσει, από πού μπορώ να πάρω ανταλλακτικό;
Εφόσον το αντίστοιχο είδος βρίσκεται ακόμα στο φάσμα προγραμμάτων πώλησης, μπορείτε να προμηθευτείτε το απαραίτητο ανταλλακτικό από τον πλησιέστερο αντιπρόσωπο.
Δεν μπορώ να βρω το φύλλο οδηγιών, τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να βρείτε το φύλλο οδηγιών με την Εύρεση Οδηγιών μας. Πληκτρολογήστε τον αριθμό του άρθρου και θα βρείτε το φύλλο οδηγιών αμέσως. Ο αριθμός του προϊόντος βρίσκεται στη συσκευασία καθώς και στο ίδιο το προϊόν. Σε περίπτωση που δεν βρείτε τον αριθμό του προϊόντος, μπορείτε να αναζητήσετε τη λάμπα μέσω της οπτικά οργανωμένης πλοήγησης προϊόντων μας. Εκεί μπορείτε να κατεβάσετε το φύλλο οδηγιών στην ενότητα πληροφοριών προϊόντος.
Το LED φωτιστικό μου δεν λειτουργεί πια. Πρέπει να το πετάξω;
Όχι, οι περισσότερες πλακέτες κυκλωμάτων των φωτιστικών μας LED μπορούν να αντικατασταθούν. Επικοινωνήστε με τον πλησιέστερο αντιπρόσωπο.